.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگاه تبعیض آمیز مسئولان گيلان به ورزشكاران

نايب قهرمان وزنه‌برداري نوجوانان جهان گفت: نگاه مسئولان استان به ورزشكاران در تمام رشته‌هاي ورزشي يكسان نيست.

غلامرضا اصغرخواه به هشت سال سابقه فعاليت خود در وزنه‌برداري اشاره كردو افزود: پنج سال است كه به صورت حرفه‌اي زير نظر اساتيد تمرين مي‌كنم.

دارنده عنوان‌هاي مختلف استاني و كشوري در رشته وزنه‌برداري اظهار داشت: يك سال است كه عضو تيم ملي هستم و سه مدال نقره را در مسابقات جهاني كسب كرده‌ام.

اصغرخواه به مشكلات ورزش وزنه‌برداري اشاره كرد و گفت: مسئولان هيچ نگاهي به قهرمانان جهان ندارند و با ورزشكاران به صورت يكسان برخورد نمي‌كنند و تنها به قهرمانان برخي از رشته‌ها توجه دارند.

ملي‌پوش وزنه‌برداري گيلان افزود: با وجود اينكه ورزش را براي ماديات دنبال نمي‌كنم اما در مواقعي با ديدن برخي تبعيض‌ها ناراحت مي‌شوم و معتقدم حق گرفتني است.

وي خاطرنشان كرد: توجه مسئولان استان و حمايت‌هاي مادي و معنوي آنها مي‌تواند براي ايجاد انگيزه بيشتر در ورزشكاران موثر باشد تا در كسب افتخارات براي استان و كشور تلاش كنند.

وي با اشاره به مشكلات تحصيلي خود گفت: به دليل حضور در اردوهاي تيم ملي دو ترم از امتحانات عقب هستم و هنوز موفق به كسب مدرك ديپلم نشده‌ام تا بتوانم در دانشگاه ادامه تحصيل دهم.

اصغرخواه افزود: اميدوارم مسئولان آموزش و پرورش به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه بتوانم در امتحانات شركت كنم.

وي به امكانات ورزشي در لنگرود اشاره كرد و اظهار داشت: وقتي به ورزشكاران توجه نمي‌شود به سالني كه مي‌تواند ورزشكاران ديگر را پرورش دهد تا رشد كنند نيز بي‌توجهي مي‌كنند.

نايب قهرمان وزنه‌برداري نوجوانان جهان خواستار حمايت مسئولان استان از ورزشكاران شد و تصريح كرد: استاندار گيلان ورزش را دوست دارد و مي‌تواند با حمايت بيشتر از ورزشكاران رشته وزنه‌برداري انگيزه زيادي در آنها ايجاد كند.

وي برگزاري نشست مشتركي بين استاندار، مديركل تربيت بدني و رئيس هيئت وزنه‌برداري گيلان را در حل مشكلات ورزشكاران وزنه‌برداري ضروري دانست.

وي از زحمات مربيان و مسئولان ورزش استان و هيئت وزنه‌برداري تقدير كرد.

غلامرضا اصغرخواه ملي‌پوش اهل لنگرود و نايب قهرمان وزنه‌برداري نوجوانان جهان در تايلند در دسته 94+ كيلوگرم با مهار وزنه 146 كيلو در حركت يك ضرب و 181 كيلو در حركت دو ضرب و در مجموع با 237 كيلو گرم سه مدال نقره را براي تيم ملي ايران كسب كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.